26-07-07

waarom geen liefde in jouw religie?ook aangepast?

De waarheid is bewezen,blijf maar elk bericht negatief te oordelen door je eigen nonsens op te sturen,de mensen die deze berichten lezen weter wel meer als jij die in een bodemloze put haar laatste adem aan het verliezen is,

 

waarom is er meer over profeet Abraham(a.s)vermeld in de Koran dan bijna niets in de Torah?omdat de rabbijnen de Torah eens goed onderhanden genomen hebben en niets overbleef van het originele,Jammer dat Allahs woorden zo onderhanden genomen werden.

 

een vrouw draagt een hoofddoek om haar aantrekkelijkheden te verbergen voor andere mannen,zoals jullie dt ook niet meer doen,en jij gaf mij geen antwoord en wachtte op de mijne,zelfs als je nog ene geeft,het is toch een leugen omdat er niet meer veel van de Torah waar is,en dat weet jij ook.

 

Dus jij bent noch waarheid noch onwaarheid?maar licht,?ga in een donker kamer waar niets licht is,en neem een spiegel en kijk als je jezelf ziet dan weet je dat jij het licht niet bent,doe het licht aan dan zie je jezelf en weet je dat jij bestaat en dat je een waarheid bent,

 

Ik weet dat iedereen een part van Het Licht is dat Allah gecreeerd heeft,en als eerste Het Licht van Mohammed(s.a.s)en van Zijn Licht heeft hij profeet Adam(a.s)gecreeerd en de rest,maar daar weet jij niets van omdat de torah beperkt is en onvolledig,aangepast,daarom heeft Allah de mensheid al in stappen verteld en niet al in 1boek gezet,want had Hij het in 1boek gezet en deze werd aangepast zoals de torah,dan zou iedereen foute gegevens hebben,daarom werden alles in stappen gedaan ook zoals profeet Adam,noah,mozes,solomon,david,.aaron....ook stapsgewijze kwamen,zeg niet dat ze al ophetzelfde tijd op dezelfde plek waren want je bengelt nog maar met 1hand op het uiterste diepte van de bodemloze put.dan val je er volledig  doorheen.

 

Waarom bevat de Koran meer info over profeet Abraham(a.s)als de Torah?

Waarom staat Mohammedin in het hebreeuws in uw boek wat je waarschijnlijk niet wist?zie je niet dat de puzzelstukken nu bijeen komen?Dat Mohammed(s.a.s)Het Licht is en al van zijn licht werd gecreeerd.

 

alle profeten hebben Hem gezien als Licht daarom praten ze in andere boeken over het Heilige geest wat eigenlijk het Licht is.

 

Elke profeet is een moslim,omdat elke profeet van Zijn Licht is gecreeerd,dat Allah Hem gegeven heeft,.maar dat kun jij niet weten van een vervormde boek waar ik de originele van respecteer,

 

-----Christelijke middeleeuwen?en het begin dan?het einde van de jodendom?1van grootste profeten Jezus(a.s)werd verloochend,Het waren de joden die Hem en Zijn moeder,Maria verloochenden en Allahs woorden weer niet geloofden zoals ze het ervoor ook verdraaid hadden.

 

Jouw licht is allang uitgedoofd want als er meer als 1profeet de joodse volk vervloekte en ik je in een bodemloze put zie ,dan weten de mensen genoeg hoor,

want ELKE reactie van jouw is haatvol,zelfs als ik zei dat ik je respecteer omdat Allah je gecreeerd heeft ,was jij mij nog haatvolle reacties aan het sturen.

Zit er dan helemaal geen LIEFDE in jouw religie?hebben ze het dan volledig uit het boek gehaald dat er geen LIEFDE en RESPECT meer zit?er zit alleen maar HAAT in jouw woorden dus ook in je religie,anders werden er geen profeten vermoord die Allah gezonden heeft.

 

Allah heeft mij regels gezonden die ik moet volgen,jouw ook maar heb die aangepast en werd vervallen,.en ik ben helemaal vrij in mijn religie,omdat jij niets van mijn religie afweet blijf je blaffen met haat,ik blijf respect vertonen omdat ik de waarheid bezit en dat zien de mensen wel maar jij niet omdat een vervormde boek jouw ogen toegesmoord heeft en je de waarheden niet meer ziet,.

 

en zoals in een van de filmpjes te zien is,dat een jood,moslim wordt,zegt dat het een haatvolle volk is en blij dat hij een moslim is,waar hij de liefde gevonden heeft,en ik kan dat weten omdat ik deze religie ook bezit.

 

Waar blijft mijn vertaling Al Bakara?kom je er niet meer uit?vertaal het eens voor mij omdat jij het beter begreep als ik,en de koran is niet vervormd,daarom zul je er betere antwoorden krijgen dan van uw boek

23:48 Gepost door Assalamu aleykum warahmatullahi wabarakatuh in Algemeen | Permalink | Commentaren (3) |  Facebook |

Commentaren

Groetjes Even een bezoekje komen brengen.
Groetjes

Gepost door: rafia | 27-07-07

Reageren op dit commentaar

Gentiles hebben de profeten gedood. Het zijn niet de Joden die de profeten gedood hebben, maar wel de gentiles uit die tijden.

Geen enkele Joods heeft één profeet gedood daar elke profeet in het Joodse geloof en zelfs tijdens zijn/haar leven uitermate geëerd werd!!!

Degene die vol haat zit ben jij, want je beseft zelfs niet meer wat haat werkelijk is of betekent.

Kijk dan maar eens naar het Evangelie en je eigenste Koran daar deze boeken vol haat staan jegens het Jodendom.

Wie is er dan haatdragend?

Ik heb een opinie, en in een democratie ben ik zo vrij om uw leugens te weerleggen wanneer het me belieft.

Gepost door: Bernadette Schaepdryver | 27-07-07

Reageren op dit commentaar

compleet verkeerde reden De vrouwen en mannen droegen geen hoefddoek hun schoonheid voor mekaar te verbergen, maar uitsluitend als bescherming jegens de zon.

En daarom is ook die wet opgenomen, want menig wet is opgetekend ter welzijn van de mens, ook jegens de natuurelementen.

Daar is niets anders achter te zoeken dan alleen maar dat. Zo eenvoudig kan het geloof in G-d zijn.


Weet u wel wat de Shabbat betekent????

Gepost door: Bernadette Schaepdryver | 27-07-07

Reageren op dit commentaar

De commentaren zijn gesloten.