29-07-07

lees maar eens volledig

Ik verplicht je niet om alle dagen op mijn blog te zitten,zodat je je aangedrongen voelt.ik verplicht je niet om moslim te worden.ik zeg alleen dat de Koran het woord van Allah is,zonder enige twijfel.en de Koran vermeld dat Hij de Islam boven alle religies gekozen heeft.en ik zal je nooit haten omdat je een jood bent want ik eer en respecteer zelfs de profeten die jouw boek vermelden omdat wij ook afkomstig zijn van Hun zoals de joden ook zijn,als je tegoei naar de films gekeken had zou je mij dat nu ook vertellen en niets anders.

 

Als ik het goede haat waarom komen van mijne kant alleen maar woorden als liefde en eer en respect?zijn deze woorden van begrip verandert ineens?en het haatvolle woorden,vernederende,die jij mij altijd stuurde,is dat het kwaad haten?als ieder het licht is,en t is ook zo dat ieder een deel van Hem is wil niet zeggen dat ieder jood moet zijn zoals jij interpreteert.....

 

er is niet 1woord over kwaad in wat ik over de betekenis van de Islam in mijn blog vermeldde.als het voor u zo is,dan weet ik dat jij serieuze problemen hebt bij je eigen.

 

Ik zal je een boek sturen over hoe de kaliefaten leefden en een volk bestuurden.want je weet niets van de kaliefaten.alleen als ze ten oorlog trokken misschien en zelfs dit is soms noodzakelijk geweest.Als Allah de islam nooit als de ware religie had gekozen,dan was de Islam nooit tot dezer dagen gekomen zijn.

 

neem Abu Bakr(r.a),een man die als eerste mens,na de profeten de hemel zal binnentreden,die geen eten thuis had voor een tweede dag,als Hij het had gaf Hij het aan een arme mens,hij koning der landen die geen 2de kleed thuis had liggen en zo een leven doorbracht,niets van zijn loon aanraakte maar zo uitdeelde aan arme mensen,leefde door zijn bezit te verkopen en deelde het nog aan de armen,een man van respect,.

als hen gevraagd werd om de armen te helpen,bracht hij al zijn bezit om de armen te helpen,en als profeet Mohammed(s.a.s) hem vroeg,wat heb je voor je kinderen en je vrouw en jezelf achtergelaten?antwoordde Hij:Niets,wij hebben neits nodig behalve Allah en zijn profeet,is dit niet het Ultieme antwoord dat je kun krijgen van een kalief?

Omar(r.a)

koning der landen,hielp  ouderen in de steden met hun last te dragen,ging elke nacht op weg om snachts de wacht te houden opdat nergens iets werd gepikt.

als er bezoek kwam ging Hijzelf de dieren melken,hierop vroeg ene,kun je het niet aan een slaaf vragen,een koning doet dit toch niet?

antwoordde Hij:is er een betere slaaf als mij?ben ik dan niet de slaaf van Allah?is dit geen ultieme antwoord,

als er mensen de steden passeerden waar hij leefde,moslim of niet,ging Hij de hele nacht de wacht houden bij hun caravanen opdat hun niets zou overkomen...

 

wat vind jij verkeerd aan deze kaliefaten?

wat?kon ik maar hun slaaf zijn,kon ik maar....

en dan heb je nog de anderen maar dat vertel ik een ander keer.

 

Moge Allah je de waarheid laten zien.

19:43 Gepost door Assalamu aleykum warahmatullahi wabarakatuh in Algemeen | Permalink | Commentaren (1) |  Facebook |

Commentaren

islam?! dus volgens u is de islam de enige goede godsdienst, al neerkijkend op de andere godsdiensten zonder haat jegens hen te hebben. grappig.
nog maar goed dan dat de islam de waarheid verteld. nu weten we het, we moeten ons allemaal bekeren tot de islam en de koran navolgen. maar wie heeft de koran geschreven? de profeet? wie is dan die profeet? wie denkt hij wel wil hij was toen in die tijd, alleen omdat hij één van de weinige geletterde waren tss alle niet geschoolde mensen?
ik ben ne vuile hond in jullie ogen, maar ik weet dat er nog iets machtiger is als een virtuele gefantaseerd bovennatuurlijke substantie die gecreëerd is door de mens en dat is de mens zelf, ik geloof enkel in de mens, al lopen er nogal ne pak idioten rond.
het geloof is opium voor het volk, het is een vergif voor het mensdom, het is een instrument om de mensen onder de knoet te houden, het is een instrument om hun eigen wandaden goed te praten, zelfs te rechtvaardigen.
het is de grootste blunder van de mens om een god (allah) te schapen.
uit alle eerbied, geloof wat ge zelf wilt geloven...ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die er kracht uit kunnen putten.

Gepost door: watje | 29-07-07

Reageren op dit commentaar

De commentaren zijn gesloten.