02-08-07

een antwoord op een reactie

alweer ene die niets van de islam afweet,.ten eerste weet jij niets van het leven van Mohammed(s.a.s),dat ga ik binnenkort uitbundig op mijn blog vertellen.

Hij heeft zeker iets achtergelaten,zijn leefgewoonten,wat wij de soenah noemen,.

jij hebt mijn voorgaande tekst niet goed gelezen of er niets van verstaan,.

en het macht van Zijn profeetschap wordt zelfs door die Hooggeleerden bevestigt,wat jou zeker dwarszit.Die Hooggeleerden hebben de Islam fatsoenlijk onderzocht om deze woorden te kunnen zeggen en jij zegt iets zonder er iets van afteweten,

 

Hij heeft zeker ook de kalifaatschappen aangewezen met zijn woorden maar de sjieten die alleen kalief Ali(r.a)als het ware aanbidden denken nog steeds dat Hij de eerste kalief had moeten zijn,wat zo ook niet is geweest,dat is het enige probleem wat hen dwarszit en hun tot strijde doet trekken,maar natuurlijk weet jij daar niets van,en zeker niets van de Islam,.

 

Bij een gebeurtenis die leidde naar een ruzie tussen een Jood en een Moslim oordeelde de Profeet de 2 met dezelfde rechten en behandelde ze hetzelfde.als de jood gelijk had, gaf Hij hem het gelijk,en als de moslim gelijk had gaf hij de moslim zijn gelijk,maarja dat wist jij natuurlijk niet.

 

 

Hij heeft zelfs de Joden in hun geloof onderwezen,dat wist jij ook niet.

Hij die de profeetschap kreeg in een tijd waar ze pasgeboren meisjes levend begraafden en hier een leefgewoonte van gemaakt hadden,en Hij die dit verbied en deze leefgewoonte onder zijn voeten nam,is dit slecht?

een barbaarse volk die de vrouwen gebruikte voor hun zinnen,en buitenstampten,een volk die de vrouw 0,0 rechten gaf,en Hij die met Allahs wil de vrouw evenveel rechten gaf als de man,is dat dan slecht?

Een barbaarse volk die hun goden zelf met de hand maakten en deze aanbeden,goden die hun noch goed noch slecht kon aandoen,Hij die de mensen onderwees en liet zien dat er maar 1god:nl:Allah is,de geprijzenswaardige,de Almachtige,de ene God is,en behoeft noch zoon noch dochter noch vrouw,

 

profeet Abraham(a.s)weet je dat zijn originele naam eigenlijk Ibram was?en dat YHVH zijn naam als IBRAHIM oftewel Abraham(a.s)werd?maar hoe moet jij dat weten.jij doet net als die twee anderen die alleen maar haat koesterden hoewel ik bleef zeggen dat ik ze respecteerde omdat Allah ieder gecreeerd heeft.dat zal ik ook blijven zeggen,

 

Zoek wat achter ware informatie alvorens uw valse gedachten neertezetten,

maar als je mijn blog blijft verrijken met je aanwezigheid zul de ware info over Hem wel zien.

Profeet Mohammed(s.a.s) heeft geen gelijke,Hij is de meester van alle profeten,en allen van deze profeten zullen in een rij na Hem de Hemel binnentreden.

 

23:22 Gepost door Assalamu aleykum warahmatullahi wabarakatuh in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.